TEL: (33) 486 91 40   |   E-MAIL: SKLEP@ASPLANETA.PL

Reklamacje i zwroty

ZWROTY

Zgodnie z Art. 27 oraz 28 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. "O prawach Konsumenta" . Konsument może w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru odstąpić od umowy, bez podania przyczyny z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art 34 i art. 35! W tym celu do 14 dni należy złożyć odpowiednie oświadczenie w formie pisemnej oraz nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia należy na własny koszt odesłać towar. Wzór pisemnego oświadczenia MOŻNA POBRAĆ TUTAJ . Formularz można wysłać także do 14 dni od razu ze zwracanym towarem wraz z dokumentem zakupu. Sklep zwróci konsumentowi cenę sprzedaży towaru oraz kosztów dostarczenia produktu do konsumenta w najniższej oferowanej przez sklep cenie transportu, niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto. Konsument zobowiązany jest zwrócić towar w stanie niezmienionym, nie używanym, w oryginalnym pudełku bez śladów użytkowania. Jeżeli wartość produktu zwracanego zostanie obniżona przez użytkowanie konsumentowi zostanie wypłacona także niższa kwota za produkt.  Dodatkowo zwracamy uwagę na odpowiednie zabezpieczenie do wysyłki zwracanego towaru. 

 

REKLAMACJE

Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada obowiązek odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową na okres 2 lat od wydania towaru. Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Klient w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową może w pierwszej kolejności żądać naprawy lub wymiany towaru na nowy. Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania klient może domagać się obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Sprzedawca ma obowiązek odpowiedzi na reklamację w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamowanego towaru.

Formularz reklamacyjny można pobrać tutaj: KLIKNIJ ABY POBRAĆ.

Reklamację należy rozpocząć nawiązaniem kontaktu mailowego ze sklepem pod adresem: allegro@asplaneta.pl oraz podaniem przyczyny reklamacji w celu ustalenia formy/trybu wysyłki. Z niezgodności towaru z umową mogą korzystać tylko konsumenci. 

Konsument może również skorzystać z gwarancji producenta w tym celu proszę zaznaczyć odpowiednią formę w piśmie reklamacyjnym.

 

WYMIANY

W razie gdyby okazało się, że dany przedmiot został źle dobrany np. rozmiarowo, proszę odesłać go do nas wraz z wypełnionym formularzem wymiany, można go pobrać tutaj: KLIKLNIJ ABY POBRAC . W przypadku wymiany prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy ze sklepem pod adresem: allegro@asplaneta.pl w celu uzgodnienia wymiany towaru! Wymiany odbywają się na koszt kupującego. Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem lub na nasz koszt gdyż takie paczki nie zostaną odebrane przez naszą firmę.

 

PAMIĘTAJ:

  • Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 14 dni od jego otrzymania, złożyć najlepiej na piśmie chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas to oświadczenie wraz z towarem. 
  • Produkt, w miarę możliwości powinien posiadać oryginalne opakowanie i być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia jakości, kompletności i funkcjonowania towaru. 
  • W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z najtańszymi kosztami przesyłki na sklepie.
  • W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

 

USZKODZONA PRZESYŁKA

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru. Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera.
 
Protokół szkody powinien zawierać:
  • datę
  • godzinę doręczenia
  • opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl